TeeControl Tips

Een starttijd reserveren bij Prise d’Eau doe je met:

Dit zijn de 3 belangrijkste dingen die je moet weten:​

Beheer je boekingen via TeeControl​
Je kunt starttijden boeken en je boekingen beheren via TeeControl. ​ Boek een starttijd via TeeControl.

Inchecken met QR code
Kom je golfen, dan kun je maximaal 1 uur voorafgaand aan je starttijd online inchecken. Scan de QR-code op de posters bij de Marshal huisjes of de receptie met je TeeControl app. Inchecken is verplicht. Check je liever in bij de receptie, dan mag dat ook.

  Je hebt een account nodig

    • Ben je lid van Prise d’Eau? Dan ontvang je automatisch een email waarmee je je nieuwe TeeControl account kunt activeren.​ Als je geen mail ontvangen hebt, ga dan naar https://prise-deau.teecontrol.com/ en klik op ‘wachtwoord vergeten’. Vul het email adres in dat waarmee je bekend bent bij Prise d’Eau en volg de stappen.
    • Geen lid en geen bestaand account? Dan kun je eenvoudig een account aanmaken.​ Ga naar: https://prise-deau.teecontrol.com/

De informatie op deze pagina wordt steeds aangevuld. Kom later terug voor nadere informatie en tutorials. ​​
Heb je vragen? Check de FAQ. Staat jouw vraag er nog niet tussen? Stuur ons dan een bericht.

TeeControl Account

  • ​Hoe kan ik een account voor TeeControl maken?

    Leden en bekende golfers ontvangen bij inschrijving automatisch een mail waarmee je eenvoudig je TeeControl account kunt activeren.  Als je geen mail ontvangen hebt, ga dan naar https://prise-deau.teecontrol.com/ en klik op ‘wachtwoord vergeten’. Vul het email adres in dat waarmee je bekend bent bij Prise d’Eau en volg de stappen.

    Nieuwe golfers die geen activatiemail hebben ontvangen kunnen eenvoudig een account maken. Ga naar https://prise-deau.teecontrol.com/ en klik op ‘account aanmaken’.

  • Ik heb een activatiemail ontvangen, maar mijn link werkt niet. Wat moet ik doen?

    Kopieer de link uit de activatiemail en plak deze direct in je browser. Werkt dat ook niet, ga dan naar https://prise-deau.teecontrol.com/ en klik op ‘wachtwoord vergeten’. Vul het email adres in dat waarmee je bekend bent bij Prise d’Eau en volg de stappen.

    Heb je hulp nodig, neem dan contact met ons op.

  • Ik heb een activatiemail ontvangen. Wat moet ik nu doen?

  • Ik heb geen activatiemail ontvangen, maar ik ben wel lid van Prise d'Eau. Wat moet ik nu doen?

    Check je spamfolder. (Voeg info@prisedeaugolf.nl toe aan je contacten om dit in het vervolg te voorkomen) Als je geen mail ontvangen hebt, ga dan naar https://prise-deau.teecontrol.com/ en klik op ‘wachtwoord vergeten’. Vul het email adres in dat waarmee je bekend bent bij Prise d’Eau en volg de stappen.

    Heb je hulp nodig, neem dan contact met ons op.

  • Hoe bepaal ik hoe ik zichtbaar ben in TeeControl?

    Deze instelling is alleen actief voor: Golfclub leden, PAR3 leden, Businessclub leden,  BnB leden en Certificaathouders. In je TeeControl profiel kun je instellen of je publiekelijk zichtbaar of niet zichtbaar  wilt zijn. Standaard staat je instelling op publiekelijk niet zichtbaar.

    • Wanneer je hebt aangeven dat je publiekelijk zichtbaar bent, dan kun je bij het boeken van een starttijd de namen van andere Prise d’Eau leden zien die in de teesheet staan. Jouw naam is voor hen ook zichtbaar.
    • Kies je ervoor publiekelijk niet zichtbaar te zijn, dan kun je bij het boeken van een starttijd de namen van andere Prise d’Eau leden niet zien.  Jouw naam is voor hen ook niet zichtbaar.

    Goed te weten: de instellingen op de startschermen bij de eerste holes kun je hiermee niet beïnvloeden.

  • Hoe bepaal ik hoe ik vindbaar ben in TeeControl?

  • Aan welke eisen moet een wachtwoord voldoen?

    Je wachtwoord moet uit minimaal 8 tekens bestaan.

  • Ik krijg de melding 'token werkt niet' als ik mijn wachtwoord in wil stellen. Wat moet ik doen?

    Als je een nieuw wachtwoord wilt instellen of je bent je wachtwoord vergeten, ga dan naar TeeControl en klik dan op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Deze link is 24 uur geldig.

    Na 24 uur kun je niet meer via de link je wachtwoord veranderen en krijg je de foutmelding ’token werkt niet’.  Ga naar TeeControl en volgt de  ‘wachtwoord vergeten’  stappen nog een keer om een mail te ontvangen met een nieuwe, geldige link.

  • De mail om mijn wachtwoord te herstellen komt niet binnen.

    Als je je wachtwoord vergeten bent, kun je dat via TeeControl opnieuw instellen. Kik op ‘wachtwoord vergeten’, vul je emailadres is en klik op ‘verzenden’. Je krijgt dan een melding te zien dat er een mail naar je gestuurd wordt als jouw mailadres in het systeem voorkomt.

    LET OP: het kan tot 30 minuten duren voor je deze mail ontvangt!

TeeControl op je mobiele telefoon

Starttijden boeken en wijzigen

  • Hoe kan ik een starttijd boeken?

    Starttijden kun je via TeeControl boeken en beheren. Ga naar TeeControl om een Starttijd te zoeken en boeken op de dag, lus en tijdstip van jouw voorkeur. Accepteer de boekingsvoorwaarden en bevestig je boeking.

     Klik op een bestaande boeking om die boeking te beheren.

  • Waarom lukt het niet een boeking te maken?

    Controleer of je de boekingsvoorwaarden hebt geaccepteerd voor je op bevestigen klikt. Lukt het dan nog niet een boeking te maken, neem dan contact met ons op.

  • Waarom kan ik mijn vrienden niet vinden in TeeControl?

    Je kunt alleen vrienden vinden die hun account geactiveerd hebben en in hun profielinstellingen hebben ingevoerd dat ze vindbaar willen zijn.

    Zo kun je je keuze instellen:

    1. Ga naar: Teecontrol > Mijn Gegevens > Profiel Bewerken > Te vinden door
    2. Kies of je vindbaar wilt zijn door alleen vrienden, alleen leden of iedereen.
    3. Klik op: Profiel opslaan

  • Hoe kan ik een vriendschapsverzoek accepteren?

  • Hoe kan in mijn vrienden toevoegen aan mijn boeking?

    Je kunt alleen vrienden vinden die hun account geactiveerd hebben en in hun profielinstellingen hebben ingevoerd dat ze vindbaar willen zijn.

  • Hoe kan ik informatie toevoegen van de andere spelers in mijn boeking?

    Optie 1 : klik op ‘speler x’ en vul de velden in.

    Optie 2: vul in het veld ‘zoeken naar spelers’ de naam in van de golfer die je zoekt. Let op: alleen golfers die hebben ingesteld vindbaar te willen zijn, kun je op deze manier opzoeken!

  • Waarom kan ik geen starttijden vinden voor de PAR3 baan?

    Als je starttijden voor de PAR3 baan wil boeken,  zet dan het ‘schuifje’ aan om de beschikbare starttijden te zien.

  • Hoe kan ik een boeking annuleren?

    Online annuleren bij >24 uur voor aanvang

    Je kunt je boeking tot 24 uur van te voren online kunt annuleren. Zoek je de boeking op in TeeControl bij ‘mijn reserveringen’ en klik  op ‘ reservering annuleren’

    • Als hoofdboeker kun je boeking van de hele flight annuleren.
    • Als je niet de hoofdboeker bent (als je bijgeboekt bent), dan kan je via het rode kruis achter je naam alleen jouw eigen starttijd annuleren.

    Je ontvangt een annuleringsbevestiging per mail.

    Bellen of mailen bij annuleren bij <24 uur voor aanvang

    Wil je een boeking met een startijd binnen 24 uur annuleren, dan kun je dat telefonisch of per mail doorgegeven.
    Je ontvangt een annuleringsbevestiging per mail.

     

Inchecken

Golf Academie

Rittenkaarthouder

  • Ik ben Rittenkaarthouder. Wat zijn credits?

    Je Rittenkaart heeft een bepaald aantal credits. Je kunt je credits inzetten voor elke ronde die je wilt golfen.

    • 9 holes PAR3 = 0,5 credit
    • 9 holes = 1 credit
    • 18 holes = 1,5 credit

    Heb je een specifieke rittenkaart voor de PAR3 baan, dan is deze uitsluitend voor de PAR3 baan geldig.
    Sommige rittenkaarten zijn uitsluiten op bepaalde dagen of bepaalde tijdstippen geldig.
    Je kunt in je TeeControl account zien welk type rittenkaart je hebt en wat je resterende credits zijn.
    Meer informatie over rittenkaarten.

  • Ik ben Rittenkaarthouder. Waarvoor is mijn rittenkaart geldig?

    Je kunt in je TeeControl account zien welk type rittenkaart je hebt en wat je resterende credits zijn. Klik op je profiel en klik vervolgens op ‘rittenkaarten’.

    Lussen:
    Met een PAR3 rittenkaart kun je uitsluitend op de PAR3 baan spelen.
    Met een reguliere rittenkaart  kun je op alle lussen (Blaak/Sijsten/Leij en de PAR3 baan) 9 of 18 holes spelen.

    Speeldagen:
    Wanneer je een rittenkaart aankoopt, kun je zelf kiezen welke geldigheid bij je past.
    Rittenkaarten kunnen geldig zijn op alle dagen of  geldig van ma t/m do of  geldig op alle dagen na 16.00 uur.

  • Ik ben Rittenkaarthouder. Hoeveel credits heb ik nog?

    Je kunt in je TeeControl account zien welk type rittenkaart je hebt en wat je resterende credits zijn. Klik op je profiel en klik vervolgens op ‘rittenkaarten’.

Business Club en GolfBNB

  • Ik ben Businessclub- of GolfBNB lid. Hoe kan ik mijn zakelijk speelrecht inzetten?

    Alle Businessclub en Golf BNB leden reserveren met hun TeeControl account een starttijd voor zichzelf en/of anderen. Op het moment dat je gebruik wilt maken van jouw Zakelijke Greenfees of een Wildcard, worden deze bij het inchecken als betaalmiddel gebruikt. Bij het maken van een reservering is het dus mogelijk dat je nog een greenfee prijs ziet staan.

    Het is belangrijk om vanaf heden een ‘Rittenkaart te reserveren’. Je kiest hier een van jouw pakketten: Zakelijke Greenfees (GF) of Wildcard(s) (WC). Wildcards hebben een limiet van 1 x per dag en zijn na het maken van een reservering niet meer beschikbaar voor een andere gebruiker. Het getal tussen haakjes is het aantal keer dat het pakket nog beschikbaar is voor die dag.

  • Ik ben Businessclub- of GolfBNB lid. Waar kan ik mijn huidige saldo zien?

    Via de app heb je als Businessclub of Golf BNB lid steeds inzicht in het actuele saldo van jouw Zakelijke Greenfees of Wildcard(s). Ga hiervoor naar Mijn Gegevens -> Rittenkaarten. Er is altijd 1 ‘hoofd contactpersoon’  gekoppeld aan een greenfee pakket of wildcard. Deze hoofd contactpersoon kan naast het huidige saldo ook per 26 juli 2023 inzien door wie en wanneer er gespeeld is. Het gebruik van 31 maart 2023 t/m 26 juli 2023 is niet via de app in te zien maar kan indien gewenst door ons worden aangeleverd.

  • Ik ben Businessclub- of GolfBNB lid. Wat zijn credits?

    Het saldo van de Zakelijke Greenfees of Wildcard(s)* zijn nu uitgedrukt in Credits in TeeControl. Je kunt je Credits inzetten voor elke ronde die je, al dan niet samen met collega’s of gasten, wilt golfen. Heb je een specifiek Golf BNB-pakket om je flight dicht te zetten of bijv. een PAR3 greenfee pakket, dan is deze uitsluitend daarvoor geldig.

    • 9 holes PAR3 = 1 credit
    • 9 holes = 1 credit
    • 18 holes = 2 credits

    *) Wildcards hebben een limiet van 1 x per dag 9 of 18 holes

    Niet gebruikte Credits van een Wildcard of 70 x 9 holes pakket verlopen na de contractperiode en worden dus niet opgespaard.

  • Ik ben Businessclub- of GolfBNB lid. Hoe kan ik gasten gebruik laten maken van mijn Zakelijke speelrecht?

    Wil je sporadisch een gast gebruik laten maken van jouw Zakelijke Greenfees of Wildcard, dan kan dit door een mailtje te sturen naar starttijd@prisedeaugolf.nl of contact op te nemen met onze receptie. Jouw gast reserveert op zijn eigen naam een starttijd via TeeControl en dient zich aan te melden bij onze receptie. Daar zal een van onze receptiemedewerkers de Credits van jouw Zakelijke Greenfees of Wildcard afboeken.

  • Ik ben Businessclub- of GolfBNB lid. Hoe kan ik personen toevoegen aan mijn bedrijfsgroep?

    Aan elk bedrijf is een ‘hoofd contactpersoon’ verbonden die de beheerder is van de Zakelijke Greenfees of Wildcard(s).  Daarnaast kunnen meerdere Groepsleden worden toegevoegd die hier ook gebruik van kunnen maken. Deze Groepsleden hebben via de TeeControl app inzicht in het actuele saldo en kunnen nu ook zelf inchecken via de QR code. Een persoon kan als Groepslid maar aan één Bedrijf gekoppeld zijn.

    Businessclub- en GolfBNB leden kunnen een lijst met namen aanleveren welke personen als groepslid gebruik mogen maken van jouw Zakelijke Greenfees of Wildcards op emailadres b2b@prisedeaugolf.nl.

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close