Nieuw boekingssysteem: TeeControl

Prise d’Eau stapt over op een nieuw boekingssysteem. Vanaf 11 maart kun je starttijden voor april reserveren via:

Dit zijn de 3 dingen die je moet weten:​

 Golfen in maart = boeken via Chronogolf
Wil je golfen in maart, dan kun je zoals je gewend bent via Chronogolf starttijden boeken en je boekingen beheren.​ Boek een starttijd voor Maart via Chronogolf.

  Je kunt nu je TeeControl account activeren​

    • Ben je lid van Prise d’Eau? Dan ontvang je op 10 maart een mail waarmee je je nieuwe TeeControl account kunt activeren.​
    • Heb je een account waarmee je starttijden boekt bij Prise d’Eau? Dan ontvang je op 10 maart een mail waarmee je je nieuwe TeeControl account kunt activeren.​
    • Geen lid en geen bestaand account? Dan kun je eenvoudig een account aanmaken.​ Ga naar: https://prise-deau.teecontrol.com/

 Golfen in april = boeken viaTeeControl
Wil je golfen in april, dan kun je vanaf 11 maart kun je starttijden boeken en je boekingen beheren via TeeControl. ​ Boek een starttijd in april via TeeControl.

We snappen dat een overstap naar een ander systeem, ook al werkt dat straks fijner, altijd wat gedoe is. We doen ons best om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken.​

De informatie op deze pagina wordt steeds aangevuld. Kom later terug voor nadere informatie en tutorials. ​​
Heb je vragen? Check de FAQ. Staat jouw vraag er nog niet tussen? Stuur ons dan een bericht.

FAQ

  • ​Hoe kan ik een account voor TeeControl maken?

    Leden en bekende golfers ontvangen rond 10 maart een mail waarmee je eenvoudig je TeeControl account kunt activeren.  Als je geen mail ontvangen hebt, ga dan naar https://prise-deau.teecontrol.com/ en klik op ‘wachtwoord vergeten’. Vul het email adres in dat waarmee je bekend bent bij Prise d’Eau en volg de stappen.

    Nieuwe golfers die geen activatiemail hebben ontvangen kunnen eenvoudig een account maken. Ga naar https://prise-deau.teecontrol.com/ en klik op ‘account aanmaken’.

  • Ik heb een activatiemail ontvangen, maar mijn link werkt niet. Wat moet ik doen?

    Kopieer de link uit de activatiemail en plak deze direct in je browser.

    Werkt dat ook niet, ga dan naar https://prise-deau.teecontrol.com/ en klik op ‘wachtwoord vergeten’. Vul het email adres in dat waarmee je bekend bent bij Prise d’Eau en volg de stappen.

    Heb je hulp nodig, neem dan contact met ons op.

  • Ik heb een activatiemail ontvangen. Wat moet ik nu doen?

     

  • Ik heb geen activatiemail ontvangen, maar ik ben wel lid van Prise d'Eau. Wat moet ik nu doen?

    Check je spamfolder. (Voeg info@prisedeaugolf.nl toe aan je contacten om dit in het vervolg te voorkomen)

    Als je geen mail ontvangen hebt, ga dan naar https://prise-deau.teecontrol.com/ en klik op ‘wachtwoord vergeten’. Vul het email adres in dat waarmee je bekend bent bij Prise d’Eau en volg de stappen.

    Heb je hulp nodig, neem dan contact met ons op.

  • Hoe kan ik een TeeControl account aanmaken?

  • Hoe kan ik een starttijd boeken?

    Wil je golfen in maart, dan kun je zoals je gewend bent via Chronogolf starttijden boeken en je boeking beheren. Starttijden voor april kun je vanaf zaterdag 11 maart via TeecControl boeken en beheren.

  • Wat gebeurt er met mijn bestaande boekingen?

    Je bestaande boekingen blijven ongewijzigd. Boekingen die je via Chronogolf gemaakt hebt, kun je wijzigen en annuleren via Chronogolf.

  • Wat moet ik met mijn Chronogolf account doen?

    Je kunt Chronogolf in maart blijven gebruiken om starttijden voor maart te boeken en je gemaakte boekingen te beheren.

  • Kan ik een app op mijn Iphone downloaden?

    Teecontrol heeft een webapp die je op je Iphone kunt zetten.

    Goed te weten: een webapp werkt via een internet browser.  Een ‘native app’ moet je via de Apple Store downloaden op je Iphone. TeeControl werkt met een webapp en niet met een native app, en is dus niet in de Apple Store te vinden.

     

  • Kan ik een app op mijn Android telefoon downloaden?

    Teecontrol heeft een webapp die je op je telefoon kunt zetten.

    Goed te weten: een webapp werkt via een internet browser.  Een ‘native app’ moet je via de Google Play Store downloaden op je mobiele telefoon.. TeeControl werkt met een webapp en niet met een native app, en is dus niet in de Google Play Store te vinden.

  • Waarom deze overstap?

    We vinden het belangrijk dat je gemakkelijk en snel je starttijd kunt reserveren, je boekingen kunt inzien en aanpassen, en eenvoudig bevriende golfers toevoegt aan je boeking. Het continue verbeteren en doorontwikkelen van het systeem is daarbij belangrijk. TeeControl voldoet aan die eisen.

  • Ik ben Businessclub of Golf BNB lid. Waarom zie ik een te betalen bedrag?

    Vooralsnog kun je bij reservering nog niet zelf je Wildcard of je Greenfee pakket als betaalmiddel gebruiken, dat doet de recpetiemedewerker voor je bij check-in aan de balie.
    Op een later moment zul je dit wel zelf kunnen doen bij het maken van de reservering.

  • Ik ben Rittenkaarthouder. Wat verandert er voor mij?

    Boekingen maken
    Boeken voor maart kan op de bekende manier. Wil je boeken voor april, dan kan dat vanaf 11 maart via Teecontrol. Je ritten worden in april van je tegoed afgeschreven.

    Saldo
    Je rittenkaartsaldo wordt op 31 maart overgezet naar Teecontrol.

    Ritten worden Credits in Teecontrol
    Ritten worden op 31 maart omgezet in credits. Dat gebeurt automatisch, je hoeft hier niets voor te doen. Je kunt je tikken inzetten voor elke ronde die je wilt golfen.

    • 9 holes PAR3 = 0,5 credit
    • 9 holes = 1 credit
    • 18 holes = 1,5 credit

    Waarvoor is mijn rittenkaart geldig?
    Met een PAR3 rittenkaart kun je uitsluitend op de PAR3 baan spelen.
    Met een rittenkaart voor Blaak/Sijsten/Leij (‘grote’ baan), kun je op alle lussen inclusief de PAR3 baan 9 of 18 holes spelen.

    Waarvoor is mijn rittenkaart geldig?
    Wanneer je een rittenkaart aankoopt, kun je zelf kiezen welke geldigheid bij je past. Rittenkaarten kunnen geldig zijn op alle dagen of  geldig van ma t/m do of  geldig op alle dagen na 16.00 uur.

     

  • Waarom kan ik mijn vrienden niet vinden in TeeControl?

    Je kunt alleen vrienden vinden die hun account geactiveerd hebben.

  • Hoe kan ik een boeking annuleren?

    Alleen de hoofdboeker kan een boeking annuleren.   Wanneer je de hoofdboeker bent, zoekt je de boeking op in TeeControl bij ‘mijn reserveringen’ en klik je op ‘ reservering annuleren’.

  • Aan welke eisen moet een wachtwoord voldoen?

    Je wachtwoord moet uit minimaal 8 tekens bestaan.

  • Ik krijg de melding 'token werkt niet' als ik mijn wachtwoord in wil stellen. Wat moet ik doen?

    Als je een nieuw wachtwoord wilt instellen of je bent je wachtwoord vergeten, ga dan naar TeeControl en klik dan op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Deze link is 24 uur geldig,.
    Na 24 uur kun je niet meer via de link je wachtwoord veranderen en krijg je de foutmelding ’token werkt niet’.  Ga naar TeeControl en volgt de  ‘wachtwoord vergeten’  stappen nog een keer om een mail te ontvangen met een nieuwe, geldige link.

     

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close