Aan tafel met Bonheur
Een tijdje geleden sprak het bestuur met Briene Brienissen van Bonheur Horeca Groep over ervaringen van leden met de Gasterij. We deelden feedback van leden en bespraken operationele zaken. Dat werd van beide kanten zeer gewaardeerd.
Het gesprek kwam voort uit signalen die wij van sommige leden hebben ontvangen over zaken als service en prijs-kwaliteitverhouding. Niet iedereen deelt die ervaring, maar komt er zo’n signaal van je leden, dan moet je dat bespreekbaar maken. We vinden het belangrijk om alle feedback – positief en kritisch – door te geven. Briene ging serieus en constructief in op de punten die we hebben besproken.
Het was prettig en geruststellend om te merken dat onze feedback werd gewaardeerd en serieus werd opgepakt. Mede daardoor zijn er inmiddels concrete stappen gezet: de menukaart is dit seizoen een extra keer gewisseld, er zijn nieuwe wijnen geselecteerd en er is extra aandacht voor de gastvrijheid. er is aandacht voor voldoende en gastvrij personeel, en er wordt gewerkt aan een optimale prijs-kwaliteitbalans, ondanks de uitdagende omstandigheden in de horeca. We zien ook dat locatiemanager Carlijn Diederiks haar gastvrije aanpak goed overbrengt op het team.
We hebben afgesproken om twee keer per jaar met De Gasterij om tafel te gaan om ervaringen te delen en verbeteringen te bespreken. Zo houden we de lijnen kort en zorgen we er, samen met onze leden, voor dat iedereen op Prise d’Eau kan rekenen op een gastvrije en smakelijke beleving.
Marc Punt
Voorzitter Golfclub Prise d’Eau