Wijzigingen Secretariaat
Update van het bestuur
Secretariaat gesloten tot 25 juli
Het secretariaat is op dit moment gesloten vanwege de vakantie van Angeline Koster. Zij is vanaf 25 juli aanstaande weer terug. Waar mogelijk zijn de collega’s van de Receptie je graag van dienst.
Nieuwe opzet
De afgelopen periode is duidelijk geworden dat de hoeveelheid werk op het secretariaat te hoog is gebleken en niet in 28 uur per week is te verrichten. Daardoor stond de kwaliteit van het werk onder druk en was de werkdruk voor het secretariaat te hoog. Daarnaast is het lastig om gestructureerd en geconcentreerd te kunnen werken als je altijd “open” bent om leden en anderen te woord te staan. Het bestuur heeft dan ook een aantal belangrijke wijzigingen doorgevoerd, die op 25 juli aanstaande zullen ingaan.
- Openingstijden Secretariaat
Het secretariaat zal open en (fysiek) toegankelijk zijn op 2 dagdelen per week. De dagdelen kunnen variëren per week en zullen tijdig door het secretariaat op de website worden vermeld. Wanneer het secretariaat open is, is Angeline aanwezig in de nieuwe huiskamer van de Golfclub. De inrichting is nog niet helemaal klaar, maar de eerste meubels zijn binnen en het wordt een prettige en gezellige ruimte waar Angeline je graag ontvangt. - Aparte werkplek voor overige werkzaamheden
De overige dagdelen worden onder andere ingevuld met administatieve taken, ledenadministratie en beantwoorden van emails. Deze taken zal het secretariaat ‘uit het zicht’ gaan verrichten. Het is dus niet de bedoeling om het secretariaat dan op te zoeken. De kantoren op de 1e verdieping zijn niet publiek toegankelijk. Uiteraard is bellen of e-mailen gewoon mogelijk. - Focus op prioriteiten
In de loop der jaren zijn er veel, soms oneigenlijke taken, bijgekomen voor het secretariaat die we stap voor stap weer gaan terugbrengen naar de betreffende commissies. Uiteraard doen we dit in goed overleg met de betreffende commissies.
Het bestuur is ervan overtuigd dat hiermee de werkdruk voor het secretariaat weer genormaliseerd gaat worden en daarmee de kwaliteit van de dienstverlening geborgd kan worden. Voor eventuele vragen kunt u terecht bij een van de bestuursleden.